KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Downwardly, pulsating, striving. Now together, ending and unending.

Polish translation: Opadajacy, pulsujacy, nie szczedzacy wysilku. Teraz rownoczesnie, z koncem i bez konca.


16:45 Dec 3, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Downwardly, pulsating, striving. Now together, ending and unending.
Downwardly, pulsating, striving. Now together, ending and unending.
Ivona
United States
Polish translation:Opadajacy, pulsujacy, nie szczedzacy wysilku. Teraz rownoczesnie, z koncem i bez konca.
Explanation:
It would be nice to know more about the context.
Ideas:
Opadajacy (w dol), tetniacy, nie szczedzacy staran. Teraz razem/na raz, zakonczony i nie kończacy sie.
OR
Opadajacy, pulsujacy, nie szczedzacy wysilku. Teraz rownoczesnie, z koncem i bez konca.

Downwardly = opadający, skierowany w dół, do dolu
pulsating = tętniacy, pulsujacy
striving = starajacy się, dokładajacy starań; usiłujacy; dazacy.
unending = nie kończący się, bez końca, wieczny

What is it?

Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Skierowane w dół, pulsujące...
leff
4Opadajacy, pulsujacy, nie szczedzacy wysilku. Teraz rownoczesnie, z koncem i bez konca.ponar


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Opadajacy, pulsujacy, nie szczedzacy wysilku. Teraz rownoczesnie, z koncem i bez konca.


Explanation:
It would be nice to know more about the context.
Ideas:
Opadajacy (w dol), tetniacy, nie szczedzacy staran. Teraz razem/na raz, zakonczony i nie kończacy sie.
OR
Opadajacy, pulsujacy, nie szczedzacy wysilku. Teraz rownoczesnie, z koncem i bez konca.

Downwardly = opadający, skierowany w dół, do dolu
pulsating = tętniacy, pulsujacy
striving = starajacy się, dokładajacy starań; usiłujacy; dazacy.
unending = nie kończący się, bez końca, wieczny

What is it?



ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Skierowane w dół, pulsujące...


Explanation:
Skierowane w dół, pulsujące dążenie. A teraz razem, zbliżając się do szczytu i wycofując się.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240