KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

who's getting a little pot and can't keep his eyes open past 9?

Polish translation: kto ma już zaczątki brzuszka, a oczy kleją mu się już o 9 wieczorem


17:25 Dec 3, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: who's getting a little pot and can't keep his eyes open past 9?
How can anybody be jealous of somebody with a briefcase who's getting a little pot and can't keep his eyes open past 9?
Ivona
United States
Polish translation:kto ma już zaczątki brzuszka, a oczy kleją mu się już o 9 wieczorem
Explanation:
pot = 9. [Slang] potbelly

potbelly = a protruding belly

OR
...niewielki brzuszek..

Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4kto ma już zaczątki brzuszka, a oczy kleją mu się już o 9 wieczorem
leff
5Jak ktokolwiek moze byc zazdrosny o osobnika z teczka, ktory czasami popala trawke i ...ponar
4kto dostaje niewielk± forsę i oczy mu się klej± o 9 wieczorem?
Jakub Szacki


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kto dostaje niewielk± forsę i oczy mu się klej± o 9 wieczorem?


Explanation:
moze pot oznacza tu pieni±dze?
jednoze znaczeń w Websterze: a large amount of money - ale to zgadywanie

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Jak ktokolwiek moze byc zazdrosny o osobnika z teczka, ktory czasami popala trawke i ...


Explanation:
I assume that we're talkig about pot; it's very probable that a middle aged guy smokes a little bit of pot. She/he is saying how boring this person is.

pot=gras, marycha, trawka

Jak ktokolwiek moze byc zazdrosny o osobnika z teczka, ktory popala sobie czasami trawke i chodzi spac o 9-tej wieczor?
OR
Jak ktokolwiek moze byc zazdrosny o osobnika/kogos z teczka, ktory pali znikome ilosci trawki i nie moze utrzymac otwartych oczu poza 9-ta wieczor?
OR
Jak ktokolwiek moze byc zazdrosny o osobnika z teczka, ktory czasami popala sobie trawke i pada ze zmeczenia o 9-tej wieczor?

/nie wytrzymuje dluzej niz 9-ta wieczor?
/ nie jest w stanie wytrzymac dluzej niz 9-ta wieczor?


ponar
PRO pts in pair: 695

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
kto ma już zaczątki brzuszka, a oczy kleją mu się już o 9 wieczorem


Explanation:
pot = 9. [Slang] potbelly

potbelly = a protruding belly

OR
...niewielki brzuszek..



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon: Facet z brzuszkiem! 1 vote from me.
3 hrs

agree  Marta Goc: 2nd vote dla pana z brzuszkiem
12 hrs

agree  Jakub Szacki: to brzmi najlepiej
21 hrs

agree  Lota: yes
2 days 10 hrs