KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

This one we call "Lookie, Lookie, Lookie.". It begins as a spectator sports dres

Polish translation: A ten nazywamy "Patrzcie! Patrzcie!" Zaczyna się jak sukienka...


18:36 Dec 4, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: This one we call "Lookie, Lookie, Lookie.". It begins as a spectator sports dres
This one we call "Lookie, Lookie, Lookie.". It begins as a spectator sports dress,
which converts into a one-piece play costume of jersey and matching wool.
Ivona
United States
Polish translation:A ten nazywamy "Patrzcie! Patrzcie!" Zaczyna się jak sukienka...
Explanation:
dla fanki sportu i przechodzi w jednoczęściowy kostium z jersey'u (dżerseju)
i dopasowanej wełny.

or

..."Patrzcie Państwo!"...
Selected response from:

Dariusz Mikolajczyk
United States
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4A ten nazywamy "Patrzcie! Patrzcie!" Zaczyna się jak sukienka...Dariusz Mikolajczyk
4Tę nazwaliśmy "Patrz Patrz Patrz". Zaczynała jako sukienka dla kibicki sportowej...
leff
4Tę nazwalismy "Patrz, patrz, patrz". Jest jak stroj używany w jakims
Jakub Szacki


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tę nazwalismy "Patrz, patrz, patrz". Jest jak stroj używany w jakims


Explanation:
widowiskowym sporcie, ktory...

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tę nazwaliśmy "Patrz Patrz Patrz". Zaczynała jako sukienka dla kibicki sportowej...


Explanation:
Tę nazwaliśmy "Patrz Patrz Patrz". Zaczynała jako sukienka dla kibicki sportowej, która przekształcała się w jednoczęściowy kostium do gry z dżerseju (jerseyu) i dwustronnej wełny

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
A ten nazywamy "Patrzcie! Patrzcie!" Zaczyna się jak sukienka...


Explanation:
dla fanki sportu i przechodzi w jednoczęściowy kostium z jersey'u (dżerseju)
i dopasowanej wełny.

or

..."Patrzcie Państwo!"...

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
Thanks.