KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Are you in the oil business?

Polish translation: Czy jesteś z branży naftowej?


14:25 Dec 5, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Are you in the oil business?
Are you in th eoil business?
Ivona
United States
Polish translation:Czy jesteś z branży naftowej?
Explanation:
Czy jesteś z branży naftowej?
Selected response from:

leff
Grading comment
thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Pracujesz w firmie (biznesie) naftowym?
Teresa Goscinska
4 +1Czy jesteś z branży naftowej?
leff
4Czy pracujesz w branży petrochemicznej?
Jakub Szacki
4Czy pracujesz w branży naftowej?
Araksia Sarkisian


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czy pracujesz w branży petrochemicznej?


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Czy jesteś z branży naftowej?


Explanation:
Czy jesteś z branży naftowej?

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: oczywiscie naftowej. Ponizej w to zwatpilem, ale to bylo chwilowe zacmienie starzejacego sie tlumacza.
1 hr

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czy pracujesz w branży naftowej?


Explanation:
ogólnie można czasami zastosować określenie: w branży paliwowej, ale nie petrochemicznej (it is petrochemical).

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Szacki: no tak, ale co to jest branza naftowa po polsku?
25 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Pracujesz w firmie (biznesie) naftowym?


Explanation:
Zalezy od kontekstu. Branza to bardziej ogolne stwierdzenie. Jezeli chodzi o konkretne miejsce pracy to bedzie firma.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723