KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

You've already made my trip to New York worthwhile

Polish translation: Już sprawiłeś, że moja podróż do Nowego Jorku była warta zachodu


14:34 Dec 5, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: You've already made my trip to New York worthwhile
You've already made my trip
to New York worthwhile
Ivona
United States
Polish translation:Już sprawiłeś, że moja podróż do Nowego Jorku była warta zachodu
Explanation:
Już sprawiłeś, że moja podróż do Nowego Jorku była warta zachodu

OR
Już sprawiłeś, że warto mi było jechać do Nowego Jorku
Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Już sprawiłeś, że moja podróż do Nowego Jorku była warta zachodu
leff
4Dzięki Tobie wiem, że warto się bylo wybrac do Nowego Jorku
Jakub Szacki


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Już sprawiłeś, że moja podróż do Nowego Jorku była warta zachodu


Explanation:
Już sprawiłeś, że moja podróż do Nowego Jorku była warta zachodu

OR
Już sprawiłeś, że warto mi było jechać do Nowego Jorku

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: Druga wersja bardziej.
22 mins

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dzięki Tobie wiem, że warto się bylo wybrac do Nowego Jorku


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857