KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

My partner you greet with grace and great prediction, that he seems rapt withal

Polish translation: Mojego druha witasz z wdziękiem i z wielkim wyczekiwaniem przez co wygląda jak wniebowzięty.


17:43 Dec 7, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: My partner you greet with grace and great prediction, that he seems rapt withal
My partner you greet with grace and great prediction, that he seems rapt withal. To me you speak not.
Ivona
United States
Polish translation:Mojego druha witasz z wdziękiem i z wielkim wyczekiwaniem przez co wygląda jak wniebowzięty.
Explanation:
or

...jak w siódmym niebie.
Selected response from:

Dariusz Mikolajczyk
United States
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4TlumaczenieAnia Chanowska
4Mojego druha witasz z wdziękiem i z wielkim wyczekiwaniem przez co wygląda jak wniebowzięty.Dariusz Mikolajczyk


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mojego druha witasz z wdziękiem i z wielkim wyczekiwaniem przez co wygląda jak wniebowzięty.


Explanation:
or

...jak w siódmym niebie.

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
Thanks.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tlumaczenie


Explanation:
Mojego druha / kompana witasz w laska oraz wielkim przewidywaniem, tak ze on sie wydaje wniebozwziety. Do mnie jednak nie przemawiasz

Przemawiac w sensie - nie trafiasz w moje gusta i oczekiwania

Ania Chanowska
PRO pts in pair: 44