KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

If ill, why hath it given me earnest of success, commencing in a truth? If good,

Polish translation: Jeśli złe w swej naturze, czemuż to takim powodzeniem mnie obdarowały poczynając od prawdy. Jeśliż..


20:15 Dec 7, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: If ill, why hath it given me earnest of success, commencing in a truth? If good,
If ill, why hath it given me earnest of success, commencing in a truth? If good, why do I yield to that suggestion whose horrid image doth unfix my hair and make my seated heart knock at my ribs against the use of nature?
Ivona
United States
Polish translation:Jeśli złe w swej naturze, czemuż to takim powodzeniem mnie obdarowały poczynając od prawdy. Jeśliż..
Explanation:
or

Jeśłi od złego pochodzą, czemuż to takim powodzeniem mnie obdarowały poczynając od prawdy. Jeśliż od dobrego, czemuż to ulegam tym sugestiom których ohydne wizje włos mój zjeżyły i spokojne me serce do gwałtu przywiodły wbrew naturze?
Selected response from:

Dariusz Mikolajczyk
United States
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Jestli zlym, dlaczegoz zapowiedzialo mi wiernie godziwy poczatek mego powodzenia?-jestli, przeciwnieJacek Krankowski
4Jeśli złe w swej naturze, czemuż to takim powodzeniem mnie obdarowały poczynając od prawdy. Jeśliż..Dariusz Mikolajczyk


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Jestli zlym, dlaczegoz zapowiedzialo mi wiernie godziwy poczatek mego powodzenia?-jestli, przeciwnie


Explanation:
dobrym...

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen
4 hrs

agree  Dariusz Mikolajczyk
1 day 7 hrs

1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jeśli złe w swej naturze, czemuż to takim powodzeniem mnie obdarowały poczynając od prawdy. Jeśliż..


Explanation:
or

Jeśłi od złego pochodzą, czemuż to takim powodzeniem mnie obdarowały poczynając od prawdy. Jeśliż od dobrego, czemuż to ulegam tym sugestiom których ohydne wizje włos mój zjeżyły i spokojne me serce do gwałtu przywiodły wbrew naturze?

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
Thanks.