KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

institutional gambling

Polish translation: zinstytucjonalizowany hazard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:institutional gambling
Polish translation:zinstytucjonalizowany hazard
Entered by: Ana Hermida

15:04 Jan 5, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: institutional gambling
I am committed to fighting the evil of institutional gambling within our city limits.
Ivona
United States
zinstytucjonalizowany hazard
Explanation:
JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zatwierdzony oficjalnie hazardbig_fish
4instytucje prowadzace masowa dzialanosc rozrywkowo-hazardowaponar
1 +3zinstytucjonalizowany hazardJacek Krankowski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
zinstytucjonalizowany hazard


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
24 mins

agree  Romuald Pawlikowski
7 hrs

agree  George Fabian
10 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instytucje prowadzace masowa dzialanosc rozrywkowo-hazardowa


Explanation:
walka ze zlem (spolecznym) jakim sa -prowadzace masowa publiczna dzialalnosc instytucje-kasyna (gier) OR instytucje prowadzace masowa dzialanosc rozrywkowo-hazardowa OR gigantyczne centra rozrywki i gier hazardowych

institutional gambling -- zorganizowane na duza skale, jak instytucje, gigantyczne kasyna gier i innych rozrywek

ponar
PRO pts in pair: 695

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zatwierdzony oficjalnie hazard


Explanation:
Skoro "zinstytucjonalizowany" to "uprawiany oficjalnie", np. jako kasyno posiadajace odpowiednie zezwolenie/licencje.

big_fish
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 81