KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

QUEEN INDUSTRIES CEO MISSING - PRESUMED DEAD

Polish translation: Zaginal Prezes - przypuszczalnie nie zyje.


16:48 Jan 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: QUEEN INDUSTRIES CEO MISSING - PRESUMED DEAD
QUEEN INDUSTRIES CEO MISSING - PRESUMED DEAD
Ivona
United States
Polish translation:Zaginal Prezes - przypuszczalnie nie zyje.
Explanation:
CEO - dyrektor generalny, szef (w firmach polskich: prezes)
presumed - przypuszczalny, domniemany, prawdopodobny, etc.

Zaginal Prezes "Krolowej Przemyslu/Queen Industries" - przypuszczalnie nie zyje.
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zaginal dyrektor generalny Queen Industries - uznany za zmarlegoJacek Krankowski
4 +1Zaginiony dyrektor generalny Queen Industries został uznany za zmarłego.
Araksia Sarkisian
4Zaginal Prezes - przypuszczalnie nie zyje.ponar


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zaginal dyrektor generalny Queen Industries - uznany za zmarlego


Explanation:

na CEO mowia rowniez "dyrektor naczelny", "dyrektor wykonawczy"



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: Wygląda mi to na tytuł prasowy, więc może raczej "Zaginięcie dyrektora..."
15 mins

neutral  Araksia Sarkisian: Wydaję mi się, że jest rozdzwięk pomiędzy pierwszą a drugą częścią zdania: zaginał - uznany. Może się mylę...lol
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zaginiony dyrektor generalny Queen Industries został uznany za zmarłego.


Explanation:
or:

Podejrzewa się, że zaginiony dyrektor generalny Queen Industries już nie żyje.

presumed - określa, że są tylko podejrzenia, a nie dowody

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-09 19:42:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Zauważyłam, że polskie tytuły prasowe wypracowały \"swój\" własny styl nagłówków, który różni się od angielskich - często lakonicznych.

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska: Moze tak: zaginal dyrektor...- prawdopodobnie nie zyje
52 mins
  -> Thank you, wydaję mi się, że idziemy w dobrym kierunku.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zaginal Prezes - przypuszczalnie nie zyje.


Explanation:
CEO - dyrektor generalny, szef (w firmach polskich: prezes)
presumed - przypuszczalny, domniemany, prawdopodobny, etc.

Zaginal Prezes "Krolowej Przemyslu/Queen Industries" - przypuszczalnie nie zyje.


ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks.