KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Are you coming out of the entomology closet?

Polish translation: Od kiedy jestes takim milosnikiem owadow/entymologii?


23:24 Jan 10, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Are you coming out of the entomology closet?
Are you coming out of the entomology closet?
Ivona
United States
Polish translation:Od kiedy jestes takim milosnikiem owadow/entymologii?
Explanation:
Od kiedy jestes takim milosnikiem owadow?
OR
Od kiedy jestes takim entuzjasta/milosnikiem entymologii?
OR
Czy wychodzisz z ukrycia jako milosnik owadow?
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thank you very much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Czy wyszłaś (wyszedłeś) z gabloty entomologa?
leff
5Kiedy wreszcie oznajmisz swiatu, ze jestes entomologiem?
Lota
4Od kiedy jestes takim milosnikiem owadow/entymologii?ponar


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Czy wyszłaś (wyszedłeś) z gabloty entomologa?


Explanation:
OR
Czy wyszłaś (wyszedłeś) z gabloty z owadami?

Bo przypuszczam, ze 'gabloty z motylami' niekoniecznie pasuje do kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-11 00:18:37 (GMT)
--------------------------------------------------

A to w takim razie może:
Czyżbyś chciał się przyznać do swej skłonności do owadów?
albo
Czyżbyś był z tych co gustują w owadach?

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Kiedy wreszcie oznajmisz swiatu, ze jestes entomologiem?


Explanation:
it is lightly reworded but captures what you need.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Od kiedy jestes takim milosnikiem owadow/entymologii?


Explanation:
Od kiedy jestes takim milosnikiem owadow?
OR
Od kiedy jestes takim entuzjasta/milosnikiem entymologii?
OR
Czy wychodzisz z ukrycia jako milosnik owadow?


ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thank you very much!