KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

This guy might not be totally legit.

Polish translation: ten facet może nie być tak całkiem ślubnym dzieckiem


17:23 Jan 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: This guy might not be totally legit.
This guy might not be totally legit.
Ivona
United States
Polish translation:ten facet może nie być tak całkiem ślubnym dzieckiem
Explanation:
legit = adj. [Slang] legitimate

[Webster's]

OR
ten facet może działać nie całkiem legalnie




--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-18 19:19:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Jednym ze znaczeń słowa \'legitimate\' jest \'justified\' - może więc \"...nie jest całkiem pewny\"
Selected response from:

leff
Grading comment
Pewny was the word I needed. Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ten gosc (facet,osobnik,typ, koles) moze
Teresa Goscinska
4ten gosc jest niepewnyagusia
4ten facet może nie być tak całkiem ślubnym dzieckiem
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ten facet może nie być tak całkiem ślubnym dzieckiem


Explanation:
legit = adj. [Slang] legitimate

[Webster's]

OR
ten facet może działać nie całkiem legalnie




--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-18 19:19:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Jednym ze znaczeń słowa \'legitimate\' jest \'justified\' - może więc \"...nie jest całkiem pewny\"

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Pewny was the word I needed. Thanks.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ten gosc jest niepewny


Explanation:
albo to moze byc glina

agusia
PRO pts in pair: 113

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ten gosc (facet,osobnik,typ, koles) moze


Explanation:
nie byc calkiem w porzadku

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723