KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I gotta conquer the whole self-esteem thing

Polish translation: Pokonałem całą tę gadkę o szacunk do siebie samego


18:23 Jan 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I gotta conquer the whole self-esteem thing
I gotta conquer the whole self-esteem thing
Ivona
United States
Polish translation:Pokonałem całą tę gadkę o szacunk do siebie samego
Explanation:
OR
Przemogłem całą tę kwestię szacunku dla siebie samego.

Oczywiście, jeśli mówi to kobieta, przybierze to formę:
"Pokonałam....siebie samej"
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Pokonałem całą tę gadkę o szacunk do siebie samego
leff
3Musze przezwyciezyc wlasna ambicje
Anna Korzeniowska-Bihun


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Musze przezwyciezyc wlasna ambicje


Explanation:
Musze przezwyciezyc wlasna ambicje

Anna Korzeniowska-Bihun
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pokonałem całą tę gadkę o szacunk do siebie samego


Explanation:
OR
Przemogłem całą tę kwestię szacunku dla siebie samego.

Oczywiście, jeśli mówi to kobieta, przybierze to formę:
"Pokonałam....siebie samej"

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.