KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

You are both from the same background, close to your family

Polish translation: Obaj pochodzicie z tego samego środowiska...


18:33 Jan 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: You are both from the same background, close to your family
You are both from the same background, close to your family
Ivona
United States
Polish translation:Obaj pochodzicie z tego samego środowiska...
Explanation:
Obaj (oboje, obie) pochodzicie z tego samego środowiska, bliskiego twojej rodzinie.

OR
Obaj wyrośliście w tych samych warunkach...

OR (less possible)
Obaj macie takie samo przygotowanie...
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Obaj pochodzicie z tego samego środowiska...
leff
4obaj macie takie same pochodzenie / jesteście z tego samego środowiska, bliższego waszej rodzinie
Araksia Sarkisian


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Obaj pochodzicie z tego samego środowiska...


Explanation:
Obaj (oboje, obie) pochodzicie z tego samego środowiska, bliskiego twojej rodzinie.

OR
Obaj wyrośliście w tych samych warunkach...

OR (less possible)
Obaj macie takie samo przygotowanie...

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: OR: jestescie z tych samych sfer
31 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obaj macie takie same pochodzenie / jesteście z tego samego środowiska, bliższego waszej rodzinie


Explanation:
or

obaj macie takie same pochodzenie / jesteście z tego samego środowiska i jesteście bliscy rodzinie (związani z rodziną)

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376