KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

And he had the clearest blue eyes I’ve ever seen.

Polish translation: I mial najbardziej przejrzyste niebieskie oczy


18:40 Jan 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: And he had the clearest blue eyes I’ve ever seen.
And he had the clearest blue eyes I’ve ever seen.
Ivona
United States
Polish translation:I mial najbardziej przejrzyste niebieskie oczy
Explanation:
crystal clear -- to -- krysztalowy, czysty, przejrzysty.

So --
I mial najbardziej przejrzyste niebieskie oczy jakie kiedykolwiek widzialam/em.

Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1I miał najbardziej błękitne oczy...
leff
4I mial najbardziej przejrzyste niebieskie oczyponar
4mial on najczystsze blekitne oczy
Teresa Goscinska


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
I miał najbardziej błękitne oczy...


Explanation:
I miał najbardziej błękitne oczy, jakie w życiu widziałam(łem).

OR
A miał....

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mial on najczystsze blekitne oczy


Explanation:
jakie widzialam w zyciu

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
I mial najbardziej przejrzyste niebieskie oczy


Explanation:
crystal clear -- to -- krysztalowy, czysty, przejrzysty.

So --
I mial najbardziej przejrzyste niebieskie oczy jakie kiedykolwiek widzialam/em.



ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks!