KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

you are displaying your uncanny instinct for success, which has gotten you where

Polish translation: okazujesz tę swą niesamowitą dążność do sukcesu...


22:38 Jan 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: you are displaying your uncanny instinct for success, which has gotten you where
you are displaying your uncanny instinct for success, which has gotten you where you are today.
Ivona
United States
Polish translation:okazujesz tę swą niesamowitą dążność do sukcesu...
Explanation:
ukazujesz tę swą niesamowitą dążność do sukcesu, która doprowadziła cię do obecnego stanu (obecnej pozycji)

Zamiast 'dążność do sukcesu' można użyć 'instynkt osiągnięcia sukcesu' ale to niezbyt dobrze brzmi, a znaczenie zmienia się niewiele.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4okazujesz tę swą niesamowitą dążność do sukcesu...
leff
4teraz widać u Ciebie ten twój brak instynktu do pogoni za sukcesem, który doprowadzil cie do obecnej
Jakub Szacki


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teraz widać u Ciebie ten twój brak instynktu do pogoni za sukcesem, który doprowadzil cie do obecnej


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okazujesz tę swą niesamowitą dążność do sukcesu...


Explanation:
ukazujesz tę swą niesamowitą dążność do sukcesu, która doprowadziła cię do obecnego stanu (obecnej pozycji)

Zamiast 'dążność do sukcesu' można użyć 'instynkt osiągnięcia sukcesu' ale to niezbyt dobrze brzmi, a znaczenie zmienia się niewiele.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.