KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

The record shows I took the blows

Polish translation: Dokumentów mam niemalo, ze to mnie sie oberwalo.


19:34 Jan 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: The record shows I took the blows
The record shows I took the blows
Ivona
United States
Polish translation:Dokumentów mam niemalo, ze to mnie sie oberwalo.
Explanation:

To tak gwoli rymu. (który w tym przypadku rozwiazuje kwestie glowy bo oberwac sie moglo takze gdzie indziej)
Selected response from:

WTLS
United States
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Dokumentów mam niemalo, ze to mnie sie oberwalo.WTLS
4Zapis opowie, że dostałem po głowie
leff
4zapis/wynik/ogledziny wykazuja/wykazuje, ze to ja przyjalem cios
Lota


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapis/wynik/ogledziny wykazuja/wykazuje, ze to ja przyjalem cios


Explanation:
not sure if this is meant literally and thus the answer will depend on that.



Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zapis opowie, że dostałem po głowie


Explanation:
OR
Rejestr opowie...

To oczywiście dla zachowania rymu, przy niewielkiej zmianie treści :-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lota: niekoniecznie po glowie, ale jesli sie poetycznie zgadza, to czemu nie...
58 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Dokumentów mam niemalo, ze to mnie sie oberwalo.


Explanation:

To tak gwoli rymu. (który w tym przypadku rozwiazuje kwestie glowy bo oberwac sie moglo takze gdzie indziej)

WTLS
United States
PRO pts in pair: 150
Grading comment
Thank you!