KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

dip, dip, dip my little ship...

Polish translation: ene, due, rabe, polknal bocian zabe


19:24 Feb 19, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: dip, dip, dip my little ship...
"Blast from the past, guys"
Pamietacie jakies polskie wyliczanki, ktore moglabym tu wkomponowac:
Dip, dip, dip, my little ship
One potato, two potatoes
Ivona
United States
Polish translation:ene, due, rabe, polknal bocian zabe
Explanation:
ewentualnie: raz, dwa, trzy, wypadasz ty
albo: raz, dwa, trzy, cztery, maszeruja oficery, a za nimi kurdupelki, powpadaly do butelki
- takie obowiazywaly na moim podworku.
Powodzenia
J.
Selected response from:

JoKad
Belgium
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ene, due, rabe, polknal bocian zabeJoKad
4ene due rike make, torba borba ese smake, eus deus kosmateus, dwie morele baks!WTLS


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ene, due, rabe, polknal bocian zabe


Explanation:
ewentualnie: raz, dwa, trzy, wypadasz ty
albo: raz, dwa, trzy, cztery, maszeruja oficery, a za nimi kurdupelki, powpadaly do butelki
- takie obowiazywaly na moim podworku.
Powodzenia
J.

JoKad
Belgium
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: mozliwosci jest w brod. Istnieje nawet ksiazka Wyliczanki polskie K. Pisarkowej (Ossolienum 1988) ale nie bede jej przepisywal
17 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ene due rike make, torba borba ese smake, eus deus kosmateus, dwie morele baks!


Explanation:

A to z mojego, torunskiego podwórka ...

This is fun, Ivona, choc lza sie w oku kreci... Kleenex time!

WTLS
United States
PRO pts in pair: 150