KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Foreplay

Polish translation: gra wstępna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foreplay
Polish translation:gra wstępna
Entered by: Eva Hussain

13:07 May 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Foreplay
Tak to jest, jak się z Polski wyjechało za młodu!
Eva Hussain
Australia
gra wstępna
Explanation:
Nic dodać
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki, wpisałam to sobie do glosariusza. Poszło do rubryki: rzeczy, które każda tłumaczka powinna wiedzieć, a których nie nauczyła jej mama!

Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gra wstępna
bartek
4gra wstępnabig_fish


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gra wstępna


Explanation:
Nic dodać

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzięki, wpisałam to sobie do glosariusza. Poszło do rubryki: rzeczy, które każda tłumaczka powinna wiedzieć, a których nie nauczyła jej mama!

Ewa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: nic ująć
0 min
  -> ...yyy..... prawda, :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gra wstępna


Explanation:
O ile stary wapniak jest kompetentny w temacie (nie czytam już bravo a ani popcornu ;)
Pozdrawiam
Krzysztof

big_fish
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 81