KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I don't need this

Polish translation: jeszcze mi tego brakuje


09:25 May 10, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I don't need this
as in 'I don't need this hustle'. Someone says this to another person who tries to start a quarrel
agusia
Polish translation:jeszcze mi tego brakuje
Explanation:
to jedna z możliwości, zależnie od kontekstu.
lub: nie będę sie z tobą kłócił(a)
lub:a daj ty mi święty spokój
lub: co sobie wyobrażasz
etc., etc.
M.M.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
podoba mi sie to: a daj ty mi swiety spokoj
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Odpuść sobie
Andrzej Lejman
4Czy chcesz o tym porozmawiać ? ;-)
Tomasz Niedbala
4jeszcze mi tego brakuje
maciejm
2daj spokój
Jerzy Czopik


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
daj spokój


Explanation:
Just one possibility :-)

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jeszcze mi tego brakuje


Explanation:
to jedna z możliwości, zależnie od kontekstu.
lub: nie będę sie z tobą kłócił(a)
lub:a daj ty mi święty spokój
lub: co sobie wyobrażasz
etc., etc.
M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
podoba mi sie to: a daj ty mi swiety spokoj

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czy chcesz o tym porozmawiać ? ;-)


Explanation:
Ostatnio bardzo modne, chociaż nie można tego zastosować w każdej sytuacji.

Inna wersja:
"A co mówia lekarze?"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-10 09:55:47 (GMT)
--------------------------------------------------

Można też inaczej:
\"Przestań się mądrzyć...\"
Itd. itp..

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Odpuść sobie


Explanation:
quite popular

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kataryna: moim zdaniem najlepsze
11 mins