KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

sing on harmonies

Polish translation: wtórował w harmonii,


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sing on harmonies
Polish translation:wtórował w harmonii,
Entered by: Tomasz Niedbala

19:54 Jul 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: sing on harmonies
John did the main voice and Paul sang on harmonies.

Kontekst: nagrywanie partii wokalnych w studiu.
Wiadomo o co chodzi, szukam ladnego okreslenia
Lacrimosa
wtórował w harmonii,
Explanation:
wtórował harmonicznie,
dodawał harmonii,
podśpiewywał harmonicznie,
tworzył harmonię wokalną,

... Świetne znowu są harmonie wokalne (tym razem zespół został wzmocniony w tej
materii dwoma dodatkowymi głosami i to słychać), szczególnie w utworze ...
www.rockmetal.pl/recenzje/ bad.religion-the.new.america.html
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3wtórował w harmonii,
Tomasz Niedbala
5 -1spiewal w harmonii, dawal oparcie spiewem w harmonii
Lota


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
spiewal w harmonii, dawal oparcie spiewem w harmonii


Explanation:
.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michał Madaliński: "John ¶piewał pierwszym głosem, a Paul drugim" - zwyczajnie i po prostu. Co to znaczy "wtórował harmonicznie"?!
1 day12 hrs
  -> ooops! are you talking to me?

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
wtórował w harmonii,


Explanation:
wtórował harmonicznie,
dodawał harmonii,
podśpiewywał harmonicznie,
tworzył harmonię wokalną,

... Świetne znowu są harmonie wokalne (tym razem zespół został wzmocniony w tej
materii dwoma dodatkowymi głosami i to słychać), szczególnie w utworze ...
www.rockmetal.pl/recenzje/ bad.religion-the.new.america.html

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek: to jest to!
0 min
  -> Dzięki !

agree  bej: a może po prostu śpiewal w chórku?
3 mins
  -> To niedokładnie to samo. "Chórki" są czasami traktowane pogardliwie jako "mniej wartościowe".

agree  PAS: z bejem - chórki to osobna partia. ¶piewanie w harmonii jest zawsze tego samego tekstu, przesuniętego o jaki¶ interwał.
10 hrs
  -> Dziękuję