KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I am a man of my word!

Polish translation: Zawsze dotrzymuję słowa


17:10 Oct 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I am a man of my word!
I am a man of my word
Ivona
United States
Polish translation:Zawsze dotrzymuję słowa
Explanation:
Tak się to zwykle tłumaczy.
Selected response from:

Przemysław Szkodziński
Poland
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Zawsze dotrzymuję słowaPrzemysław Szkodziński
5Nie rzucam slow na wiatrpig_letus
4Jestem czlowiekiem na ktorym mozna polegac/ktorego mozna liczycPiotr Kurek
3zawsze można na mnie polegać!kterelak


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jestem czlowiekiem na ktorym mozna polegac/ktorego mozna liczyc


Explanation:
ew. Jestem osoba godna zaufania

propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawsze można na mnie polegać!


Explanation:
moze tak

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Nie rzucam slow na wiatr


Explanation:
Czyli idiomatycznie: mozna na mnie polegac, ufac mi, A wiec chyba o to chodzi?

pig_letus
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Zawsze dotrzymuję słowa


Explanation:
Tak się to zwykle tłumaczy.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382
Grading comment
Thanks.