KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

never-never land

Polish translation: i odlecisz w niebyt


17:14 Oct 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: never-never land
You will loose consciousness and You'll fly away to a never-never land.
Ivona
United States
Polish translation:i odlecisz w niebyt
Explanation:
może tak

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 17:23:02 (GMT)
--------------------------------------------------

or \"odpłyniesz w niebyt\"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 17:26:46 (GMT)
--------------------------------------------------

or \"odpłyniesz w niebyt\"
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1odlecisz do NibylandiiPrzemysław Szkodziński
5 +1kraina Nigdy-Nigdy
bartek
5do krainy niebytupig_letus
3... do krainy, ktora nie istniejePiotr Kurek
3i odlecisz w niebytkterelak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
i odlecisz w niebyt


Explanation:
może tak

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 17:23:02 (GMT)
--------------------------------------------------

or \"odpłyniesz w niebyt\"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-17 17:26:46 (GMT)
--------------------------------------------------

or \"odpłyniesz w niebyt\"

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761
Grading comment
Thanks.

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
... do krainy, ktora nie istnieje


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
do krainy niebytu


Explanation:
Oczywiscie mozna by zostawic po prostu "i odlecisz"

pig_letus
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 20

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kraina Nigdy-Nigdy


Explanation:
Stracisz świadomość (przytomność) i odlecisz do krainy Nigdy-Nigdy

"kraina Nigdy-Nigdy" = zwrot ten jesr dobrze zakorzeniony w literaturze i w języku polskim.

Warto go użyć, bo jest przepiękny :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
24 mins
  -> Dzięki i doceniam :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
odlecisz do Nibylandii


Explanation:
Skojarzenia z Piotrusiem Panem jak najbardziej na miejscu ;-)

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 mins
  -> Dziękuję