KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

He's got a mind like a steel sieve.

Polish translation: ma umysł jak rzeszoto


19:15 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: He's got a mind like a steel sieve.
He's got a mind like a steel sieve.
Ivona
United States
Polish translation:ma umysł jak rzeszoto
Explanation:
to chyba nienajlepiej?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 19:20:08 (GMT)
--------------------------------------------------

albo mniej dopslownie - ma kurza pamiec
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5ma umysł jak rzeszoto
Jakub Szacki
5Pamięć mu przeciekaPrzemysław Szkodziński
4 +1ma pamięć dobrą, tylko krótkąRoman Palewicz
4 +1Ma dziurawą pamięć
Teresa Jaczewska
4Jest bardzo zapominalski OR bardzo szybko zapominaPrzemysław Szkodziński
3jego umysł jest jak sitokterelak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
ma umysł jak rzeszoto


Explanation:
to chyba nienajlepiej?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 19:20:08 (GMT)
--------------------------------------------------

albo mniej dopslownie - ma kurza pamiec

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
24 mins

agree  Lota
39 mins

agree  bartek
44 mins

agree  leff: lub 'jak durszlak'
49 mins

agree  Pawel Bartoszewicz: Ma kurzą pamięć - definitely agree
15 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jest bardzo zapominalski OR bardzo szybko zapomina


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 19:22:33 (GMT)
--------------------------------------------------

OR po prostu:

Ma słabą pamięć

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jego umysł jest jak sito


Explanation:
mysle ze to steel jako stalowe just tu niekoniecznie potrzebne

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ma pamięć dobrą, tylko krótką


Explanation:
Z lekkim przymrużeniem oka

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
38 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Pamięć mu przecieka


Explanation:
kolejna propozycja
P.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ma dziurawą pamięć


Explanation:
Wydaje mi się, że tak się zwykle mówi.
O lukach w pamięci
:=)

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Turski
545 days