KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

She dropped out of the circuit after a near-drowning incident

Polish translation: Wypadła z obiegu po wypadku, w którym niemal utonęła...


23:37 Oct 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: She dropped out of the circuit after a near-drowning incident
She dropped out of the circuit
after a near-drowning incident."
Ivona
United States
Polish translation:Wypadła z obiegu po wypadku, w którym niemal utonęła...
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 23:43:52 (GMT)
--------------------------------------------------

a może raczej:
odpadła z konkurencji...
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Wypadła z obiegu po wypadku, w którym niemal utonęła...
leff
4Odpadła z mistrzostw po wypadku, w którym niemal utonęłaAgencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik
4wypadla z obiegu / zrezygnowala po wypadku, w ktorym niemal utonela
Malgorzata (Maggie) Hickey
3Wycofała się ze sportu/uprawiania sportu, po tym jak niemal utonęła w wypadkuPiotr Kurek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Wypadła z obiegu po wypadku, w którym niemal utonęła...


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 23:43:52 (GMT)
--------------------------------------------------

a może raczej:
odpadła z konkurencji...

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak
7 hrs

agree  Przemysław Szkodziński
11 hrs

agree  maciejm
20 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wypadla z obiegu / zrezygnowala po wypadku, w ktorym niemal utonela


Explanation:
moja wersja

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wycofała się ze sportu/uprawiania sportu, po tym jak niemal utonęła w wypadku


Explanation:
ew. w zaleznosci od kontekst:

ODESZŁA Z DRUZYNY/ZESPOLU, po tym jak ...

propozycja
pwk


Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odpadła z mistrzostw po wypadku, w którym niemal utonęła


Explanation:
circuit: (Sport) a series of tournaments in which the same players regularly take part: the international tennis circuit (Collins)

Agencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8