KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

you were screwing up all the time

Polish translation: wszystko przez ciebie / zawsze musiałaś coś nabroić


23:52 Oct 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: you were screwing up all the time
That's why mom left us. You were screwing up all the time.
Ivona
United States
Polish translation:wszystko przez ciebie / zawsze musiałaś coś nabroić
Explanation:
To przez ciebie mama odeszła. Zawsze musiałaś narozrabiać.

nigdy mnie nie słuchałaś...

chyba coś takiego proponowałam, zanim wszystko poznikało ;)
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Zawsze wszystko potrafiles spieprzyc
Malgorzata (Maggie) Hickey
4 +1nawalales przez caly czas
Icing
4wszystko przez ciebie / zawsze musiałaś coś nabroić
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nawalales przez caly czas


Explanation:
quite positive

Icing
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 651

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Palewicz
13 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Zawsze wszystko potrafiles spieprzyc


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 23:59:50 (GMT)
--------------------------------------------------

lub Zawsze wszystko spieprzyles

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak
6 hrs
  -> milo mi

agree  Piotr Kurek
7 hrs
  -> dzieki

agree  sHiFtEr: tia
7 hrs
  -> jak mam to rozumiec?

agree  Przemysław Szkodziński
11 hrs
  -> dziekuje

agree  btweng2: yeah ;-)
12 hrs
  -> az tak zle?

agree  maciejm: or "spaprać"
20 hrs
  -> tez prawda, ale nie tak dosadne

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wszystko przez ciebie / zawsze musiałaś coś nabroić


Explanation:
To przez ciebie mama odeszła. Zawsze musiałaś narozrabiać.

nigdy mnie nie słuchałaś...

chyba coś takiego proponowałam, zanim wszystko poznikało ;)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Thanks.