You are so overqualified for that loony bin.

Polish translation: Masz o wiele za wysokie kwalifikacje dla tego domu wariatów

English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: You are so overqualified for that loony bin.
You are so overqualified for that loony bin.
Ivona McCormick
United States
Polish translation:Masz o wiele za wysokie kwalifikacje dla tego domu wariatów
Explanation:
Cokolwiek by to miało znaczyć

loony bin = [Slang] an institution for the mentally ill
[Webster's]

Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kwalifikujesz sie do wariatkowa/ do czubkow
Ensor
4Masz o wiele za wysokie kwalifikacje dla tego domu wariatów
leff
4Jesteś o wiele za dobry dla tego wariatkowa
Radek Podolski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jesteś o wiele za dobry dla tego wariatkowa


Explanation:
merriam-webster:

Main Entry: loony bin
Function: noun
Date: 1919
: an insane asylum : MADHOUSE

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-02 23:42:35 (GMT)
--------------------------------------------------

leff: mysle ze wiem co to znaczy :)

chodzi po prostu o firemke/instytucje/miejsce w ktorym panuje mowiac wprost bajzel, nic nie jest jasne i nie ma perspektyw.. wtedy przyjaciele mowia ci (= mi) - znajdz sobie porzadna robote, jestes za dobry dla tego wariatkowa :)



Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Masz o wiele za wysokie kwalifikacje dla tego domu wariatów


Explanation:
Cokolwiek by to miało znaczyć

loony bin = [Slang] an institution for the mentally ill
[Webster's]



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thank you.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwalifikujesz sie do wariatkowa/ do czubkow


Explanation:
Lub: masz wiecej kwalifikacji na czubka niz konieczne
swietnie sie nadajesz / pasujesz do czubkow

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056