KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Psychotics can handle it in high doses but it would put

Polish translation: Osoby chore psychiczne mogą wytrzymać większe dawki, ale...


02:01 Jan 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Psychotics can handle it in high doses but it would put
Psychotics can handle it in high doses but it would put
a normal person in a coma.
Ivona
United States
Polish translation:Osoby chore psychiczne mogą wytrzymać większe dawki, ale...
Explanation:
...osobę normalną może to wpędzić w śpiączkę.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ilosci, jakie u normalnego czlowieka wywolalyby spiaczke, na chorych psychicznie / shizofrenikach niEnsor
4Osoby chore psychiczne mogą wytrzymać większe dawki, ale...
leff


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Osoby chore psychiczne mogą wytrzymać większe dawki, ale...


Explanation:
...osobę normalną może to wpędzić w śpiączkę.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thank you.

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ilosci, jakie u normalnego czlowieka wywolalyby spiaczke, na chorych psychicznie / shizofrenikach ni


Explanation:
cont: na schizofrenikach nie robia specjalnego wrazenia
or: ilosci tego srodka

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056