KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

enemy's largest synthetic-oil refinery.

Polish translation: W Lipsku znajduje się największa rafineria wroga.


22:34 Jan 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: enemy's largest synthetic-oil refinery.
Leipzig is the enemy's largest
synthetic-oil refinery.
Ivona
United States
Polish translation:W Lipsku znajduje się największa rafineria wroga.
Explanation:
wg mnie rafineria wystarczy
Selected response from:

sHiFtEr
Grading comment
Thank you.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4największa wroga wytwórnia paliwa syntetycznego
leff
4W Lipsku znajduje się największa rafineria wroga.
sHiFtEr


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
W Lipsku znajduje się największa rafineria wroga.


Explanation:
wg mnie rafineria wystarczy

sHiFtEr
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 112
Grading comment
Thank you.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
największa wroga wytwórnia paliwa syntetycznego


Explanation:
z powodu braku dosępu do źródeł ropy naftowej Niemcy uruchomiły produkcję paliw syntetycznych.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240