KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

(ostatnie) pytanie konkursowe 3/10

Polish translation: [xxx] nie zachęca/inspiruje do głębszych


12:51 Jan 17, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary / Konkurs
English term or phrase: (ostatnie) pytanie konkursowe 3/10
It doesn't make you rethink anything about movies or life.

http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=7522&forum_id=...


Termin: 19 bm.
Jacek Krankowski
Polish translation:[xxx] nie zachęca/inspiruje do głębszych
Explanation:
refleksji - ani nad życiem, ani nad sztuką filmową.
Selected response from:

Kasia Trzcińska-Draper
Grading comment
Trudny wybor, jak wynika z agrees tu i u lim0nki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3[xxx] nie zachęca/inspiruje do głębszych
Kasia Trzcińska-Draper
4 +2Nie skłania...
lim0nka
4Nie sklania do odkrywczych przemyslen na temat kina czy zycia.
Joanna Carroll
4Nie powoduje ponownych przemyśleń ani na temat filmów, ani życia.
leff


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
[xxx] nie zachęca/inspiruje do głębszych


Explanation:
refleksji - ani nad życiem, ani nad sztuką filmową.

Kasia Trzcińska-Draper
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 236
Grading comment
Trudny wybor, jak wynika z agrees tu i u lim0nki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
5 hrs
  -> Dziękuję

agree  anglista
21 hrs
  -> Dzięki

agree  GingerR
1 day 6 hrs
  -> Dziękuję

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie powoduje ponownych przemyśleń ani na temat filmów, ani życia.


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Nie skłania...


Explanation:
Nie skłania (wcale) do zadumy nad filmami czy nad życiem.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
21 mins
  -> dziekuję :)

agree  anglista: nad filmem/sztuką filmową
20 hrs
  -> dziekuję :)

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie sklania do odkrywczych przemyslen na temat kina czy zycia.


Explanation:
.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1914