KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

lanky spatchcock parasite

Polish translation: ty chudy, obrzydliwy pasożycie

20:55 Jan 17, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: lanky spatchcock parasite
Your sister's a better man than you'll ever be... you lanky spatchcock parasite...

Nie mam pomysłu...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:ty chudy, obrzydliwy pasożycie
Explanation:
znalazłem kilka znaczeń 'spatchcock', ale to wydaje mi się najbardziej prawdopodobne

spatchcock

n : flesh of a chicken (or game bird) split down the back and grilled (usually immediately after being killed) v 1: prepare for eating if or as if a spatchcock, of foul

[WordNet ® 1.6, © 1997 Princeton University]

Ale wśród znaczeń 'spatchcock' znajduje się też 'interpolate or insert into a sentence or story, as of words', więc może bardzo luźno oznacza to kogoś wtrącającego się
Selected response from:

leff
Grading comment
Bingo! Tego "spatchcock" jako osoby wścibskiej czy wtrącającej się w sprawy innych nie znalazłam, a do całości będzie pasowało idealnie. Bardzo dziękuję. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Ty chudy, pasożytniczy przybłędo
Roman Palewicz
4ty chudy, obrzydliwy pasożycie
leff
4ty chuderlawy pasożycie
Pawel Czernecki


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Ty chudy, pasożytniczy przybłędo


Explanation:
Or, "pasożytujący".
"Spatchcock" - see Webster, exp. 3.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: soczyste
3 mins

agree  Piotr Kurek
22 mins

neutral  leff: bardzo enigmatyczny odsyłacz - dysponuję kilkoma słownikami Webstera i żaden nie zawiera 'spatchcock' w znaczeniu 'przybłęda'
51 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ty chuderlawy pasożycie


Explanation:
pozwolę sobie po polsku, mimo że "asker requested explanations in English"

kusi mnie mianowicie, żeby a propos początku zdania dodać coś jeszcze o braku zewnętrznych oznak męskości...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-17 22:12:27 (GMT)
--------------------------------------------------

spatchcock to kurczak przygotowany do dalszej \"obróbki\" - przyszła mi do głowy jeszcze jedna inwektywa, która tu pasuje - \"wymoczek\" - może się przyda

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ty chudy, obrzydliwy pasożycie


Explanation:
znalazłem kilka znaczeń 'spatchcock', ale to wydaje mi się najbardziej prawdopodobne

spatchcock

n : flesh of a chicken (or game bird) split down the back and grilled (usually immediately after being killed) v 1: prepare for eating if or as if a spatchcock, of foul

[WordNet ® 1.6, © 1997 Princeton University]

Ale wśród znaczeń 'spatchcock' znajduje się też 'interpolate or insert into a sentence or story, as of words', więc może bardzo luźno oznacza to kogoś wtrącającego się

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Bingo! Tego "spatchcock" jako osoby wścibskiej czy wtrącającej się w sprawy innych nie znalazłam, a do całości będzie pasowało idealnie. Bardzo dziękuję. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Palewicz: kogoś wtrącającego się można chyba określić jako przybłędę
12 hrs
  -> każdego można nazwać przybłędą, ale to akurat nie ma żadnego związku z wtrącaniem się