we gotta look at a new night for your release party.

Polish translation: Musimy poszuka? innego terminu na twoje przyjecie premierowe

English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: we gotta look at a new night for your release party.
we gotta look at a new night for your release party.
Ivona McCormick
United States
Polish translation:Musimy poszuka? innego terminu na twoje przyjecie premierowe
Explanation:
Twoje przyjecie (po)premierowe musimy zorganizowac/zrobic w innym terminie
Selected response from:

Tomasz Jurewicz
Grading comment
Thanks.
Chodzi o wydanie czasopisma.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Musimy przełożyć imprezę z okazji twojej przepustki.
lim0nka
4Musimy poszuka? innego terminu na twoje przyjecie premierowe
Tomasz Jurewicz


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Musimy poszuka? innego terminu na twoje przyjecie premierowe


Explanation:
Twoje przyjecie (po)premierowe musimy zorganizowac/zrobic w innym terminie

Tomasz Jurewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 206
Grading comment
Thanks.
Chodzi o wydanie czasopisma.

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Musimy przełożyć imprezę z okazji twojej przepustki.


Explanation:
...z okazji twojego zwolnienia / wyjścia na wolność / powrotu na wolność.
...z okazji wydania czasopisma / ukazania się twojego zdjęcia w czasopiśmie.

wychodzi z wojska, z więzienia, czy może zdjęcie miało się pojawić na okładce? bez większego kontekstu trudno się domyślić

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: obawiam się, że jednak chodzi o premierę
3 mins
  -> niewykluczone, ale pytania o show-biznes pojawiły się później; nie wiem, o czym jest ten film ;)