KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

First step toward being noticed is being mentioned.

Polish translation: Jesli maja cie zauwazyc, musza zaczac o tobie pisac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:First step toward being noticed is being mentioned.
Polish translation:Jesli maja cie zauwazyc, musza zaczac o tobie pisac
Entered by: bartek

22:17 Jan 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: First step toward being noticed is being mentioned.
First step toward being noticed is being mentioned.
Ivona
United States
Jesli maja cie zauwazyc, musza zaczac o tobie pisac
Explanation:
b,
Selected response from:

bartek
Grading comment
Mnie rowniez. Thnaks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Jesli maja cie zauwazyc, musza zaczac o tobie pisac
bartek
5zeby byc zauwazonym, trzeba sie wpierw znalezc w gazetach
Ensor
4 +1Jak chcesz, żeby o tobie mówili, muszą o tobie napisać.
lim0nka
4Pierwszym krokiem do bycia opisywanym jest wzmianka prasowa
leff
2Już pierwsza wzmianka o Tobie jest krokiem naprzód do uznania
Araksia Sarkisian


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pierwszym krokiem do bycia opisywanym jest wzmianka prasowa


Explanation:
albo mniej dośłownie
Wzmianka prasowa jest pierwszym krokiem do sławy.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Jak chcesz, żeby o tobie mówili, muszą o tobie napisać.


Explanation:
Jeśli mają o tobie mówić, napierw muszą o tobie napisać.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-25 19:53:47 (GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli chcesz, żeby cię zauważyli / by cię zauważono...

moim zdaniem w tym kontekście można spokojnie powiedzieć \"jeśli chcesz, żeby o tobie mówili...\", ale wybór należy do Ciebie

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
11 hrs
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Już pierwsza wzmianka o Tobie jest krokiem naprzód do uznania


Explanation:
or

Już pierwsza wzmianka o Tobie jest krokiem w kierunku uznania (Ciebie)

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zeby byc zauwazonym, trzeba sie wpierw znalezc w gazetach


Explanation:
proposition

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Jesli maja cie zauwazyc, musza zaczac o tobie pisac


Explanation:
b,

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Mnie rowniez. Thnaks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: to mi sie najbardziej podoba
1 hr