KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

dog walkers.

Polish translation: wyprowadzacz psów / osoba dorabiająca sobie wyprowadzaniem psów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dog walker
Polish translation:wyprowadzacz psów / osoba dorabiająca sobie wyprowadzaniem psów
Entered by: Andrzej Lejman

20:26 Jan 25, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: dog walkers.
Adam, I know three people looking for dog walkers. That could be you.

(Jest juz taki zawod w Polsce?)
Ivona
United States
wyprowadzacz (psów)
Explanation:
Gazeta Wyborcza publikuje 1 - 2 razy do roku listę zarobków Polaków.
Na tej liście od dawna figuruje pozycja "emeryt wyprowadzający psa/psy sąsiada", o ile pamietam, w granicach 150 zł miesięcznie.

A co, psu spod ogona wypadlismy?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-25 20:43:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Zobacz link:

http://www.psy.pl/home/ciekawostki/index.php?show=wyprowadza...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ktorzy dorabiaja wyprowadzaniem psow
bartek
4 +1(osoby) zawodowo wyprowadzające psy
leff
4wyprowadzacz (psów)
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprowadzacz (psów)


Explanation:
Gazeta Wyborcza publikuje 1 - 2 razy do roku listę zarobków Polaków.
Na tej liście od dawna figuruje pozycja "emeryt wyprowadzający psa/psy sąsiada", o ile pamietam, w granicach 150 zł miesięcznie.

A co, psu spod ogona wypadlismy?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-25 20:43:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Zobacz link:

http://www.psy.pl/home/ciekawostki/index.php?show=wyprowadza...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Thank you.

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(osoby) zawodowo wyprowadzające psy


Explanation:
OR
trudniące się wyprowadzaniem psów

formalnie taki zawód nie istnieje, ale to nie oznacza, że nikt się nim nie trudni :-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
22 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ktorzy dorabiaja wyprowadzaniem psow


Explanation:
Dorabiaja tak studenci, uczniowie. Cos jak baby-sitting, ale dla psow. Sama czasem marze o kims takim :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743