Pretty smooth.

Polish translation: dobra wymówka

English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Pretty smooth.
-He's on the conference call. It might take a while. Can he call you back? Ok.
- Pretty smooth.
- Thanks.

To smooth odnosi sie do tego, ze oczywiscie jej szef nie mial telekonferencji, a ona bardz "ladnie" klamala przez telefon.
Ivona McCormick
United States
Polish translation:dobra wymówka
Explanation:
ładnie zagrane

dobry powód

dobra jesteś

i jeszce pare innych możliwości.

Byłoby łatwiej, gdybyśmy dostali ten film ;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Gładka wymówka
leff
5niezle zagranie
agusia
4 +1dobra wymówka
Andrzej Lejman
4ładnie to ujęłaś
lim0nka
4poszlo gladko / gladko ci to poszlo
Ensor


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gładka wymówka


Explanation:
OR
Gładko się wykręciłaś

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
14 mins

agree  Joanna Carroll
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ładnie to ujęłaś


Explanation:
jeszcze jedna możliwość

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dobra wymówka


Explanation:
ładnie zagrane

dobry powód

dobra jesteś

i jeszce pare innych możliwości.

Byłoby łatwiej, gdybyśmy dostali ten film ;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: dobra jestes :o)
2 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poszlo gladko / gladko ci to poszlo


Explanation:
propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
niezle zagranie


Explanation:
albo - ladnie to rozegralas.
propozycja

agusia
PRO pts in pair: 113