powder puff punchers

Polish translation: delikatne uderzenia

English to Polish translations [PRO]
Art/Literary / boxing
English term or phrase: powder puff punchers
The hotel ballroom has a boxing ring set out in its centre. Two boxers perform in the ring in dignified silence. The fight is a bit one-sided.
Jones: What do you think?
Reeve: Powder puff punchers. It'll be decided on points.
The two boxers swap a couple of really hard blows.
Reeve: Luckily, the board doesn't hire me to spot prospects.

Dobrze rozumiem, że chodzi o wymianę delikatnych ciosów (pokaz dla gości hotelowych), a te silniejsze, o których mowa później, to raczej "wypadek przy pracy"?
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:delikatne uderzenia
Explanation:
takie jak puszkiem do pudru - kobiecie chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi? ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 12:44:05 (GMT)
--------------------------------------------------

A w zasadzie to niepotrzebnie pozwoliłem się zasugerować, bo \'puncher\' to oczywiście sam bokser, a nie jego cios. A w takim wypadku będzie to znaczyć \'biją jak panienki\' (bez urazy panienek).

\"pow·der-puff
adj.
Of, relating to, or being an amateur, usually competitive activity in which only women take part: the annual powder-puff football game.\"
[The American Heritage Dictionary of the English Language]

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 13:44:48 (GMT)
--------------------------------------------------

A chodzi oczywiście o to, że ten facet błędnie ocenił zawodników, jako \'bijących jak panienki\', a kiedy okazało się, że są to prawdziwi bokserzy, stwierdza że \"na szczczęcie zarząd nie zatrudnia mnie do rozpoznawania potencjalnych klientów\"
Selected response from:

leff
Grading comment
No to nie załapałam... Dzięki! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Muskają się tylko.
bartek
4delikatne uderzenia
leff


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
delikatne uderzenia


Explanation:
takie jak puszkiem do pudru - kobiecie chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi? ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 12:44:05 (GMT)
--------------------------------------------------

A w zasadzie to niepotrzebnie pozwoliłem się zasugerować, bo \'puncher\' to oczywiście sam bokser, a nie jego cios. A w takim wypadku będzie to znaczyć \'biją jak panienki\' (bez urazy panienek).

\"pow·der-puff
adj.
Of, relating to, or being an amateur, usually competitive activity in which only women take part: the annual powder-puff football game.\"
[The American Heritage Dictionary of the English Language]

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 13:44:48 (GMT)
--------------------------------------------------

A chodzi oczywiście o to, że ten facet błędnie ocenił zawodników, jako \'bijących jak panienki\', a kiedy okazało się, że są to prawdziwi bokserzy, stwierdza że \"na szczczęcie zarząd nie zatrudnia mnie do rozpoznawania potencjalnych klientów\"

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
No to nie załapałam... Dzięki! :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Muskają się tylko.


Explanation:
To tak a propos tego pudru :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ensor
11 hrs
  -> Dzięki :-)