navigational theory

Polish translation: teoria nawigacji

English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: navigational theory
Kontekstu praktyczne zero:
Some classes at the evening institute were free to the unwaged. I had a choice between navigational theory or conversational French and singing.

Kobieta w efekcie zapisała się do chóru, więc ta 'teoria nawigacji' ????? więcej się nie pojawia. Nie wiem natomiast, czy coś takiego w ogóle istnieje (w Guglu dwa trafienia, ale jakieś dziwne), czy może lepiej ująć to jakoś inaczej.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:teoria nawigacji
Explanation:
czyli bez ćwiczeń praktycznych

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 21:37:34 (GMT)
--------------------------------------------------

\"W skład Katedry Nawigacji Lotniczej wchodzi: zespół samodzielnych pracowników naukowych;. zespół teorii nawigacji lotniczej\"
[http://www.wsosp.deblin.pl/knl.htm]
Selected response from:

leff
Grading comment
Zwyciężyła 'teoria nawigacji' i refleks Leffa. :)
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

Z trojga złego osobiście wybrałabym chyba ten francuski... ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1teoria nawigacji
Magda Dziadosz
5 +1teoria nawigacji
bartek
4 +2teoria nawigacji
leff
3zasady nawigacji
Maciej Andrzejczak


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
teoria nawigacji


Explanation:
czyli bez ćwiczeń praktycznych

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 21:37:34 (GMT)
--------------------------------------------------

\"W skład Katedry Nawigacji Lotniczej wchodzi: zespół samodzielnych pracowników naukowych;. zespół teorii nawigacji lotniczej\"
[http://www.wsosp.deblin.pl/knl.htm]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Zwyciężyła 'teoria nawigacji' i refleks Leffa. :)
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

Z trojga złego osobiście wybrałabym chyba ten francuski... ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Trzcińska-Draper
2 mins

agree  Piotr Kurek
40 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
teoria nawigacji


Explanation:
Jednak. Przypuszczalnie chodzi o to, że miała wybór między "dżumą a cholerą". W końcu wybrała najmniejsze zło, czyli najłatwiejsze (???) zajęcia - chór

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 21:40:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Prywatnie, to już wolałabym teorię nawigacji od chóru. Nawet na wieczorowych :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 21:42:53 (GMT)
--------------------------------------------------

A poza tym \"Navigare necesse est\"!

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Trzcińska-Draper
2 mins
  -> Dzięki

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zasady nawigacji


Explanation:
może chodzić o:
naukę bezrobotnych poruszania się po internecie i tu Guglik nasz szanowny daje 59 odpowiedzi

i druga możliwość o nawigację samą w sobie przy żeglowaniu po otwartych akwenach

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4041

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
teoria nawigacji


Explanation:
w "moim" Guglu 160 i wszystkie dotyczą jednego: bezpiecznej nawigacji jachtowej. Jak najbardziej widzę to jako temat kursów wieczorowych, nawet dla bezrobotnych...:)
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Trzcińska-Draper
0 min