KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

connectibility

Polish translation: łączliowość


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:connectibility
Polish translation:łączliowość
Entered by: leff

21:18 Mar 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: connectibility
jedna z cech kryteriów wprowadzania ograniczeń różnicowania wspomnień (obok np. spójności czy stosowalności). Preferowane są odpowiedzi jednowyrazowe, bo ja rozumiem o co chodzi, ale mózg już mi się lasuje :-)
leff
łączliowość
Explanation:
Istnieje takie cudo w gramatyce. Cytat: " Dla każdego z nich podano m.in.: sposób odmiany, aspekt (niedokonaność lub dokonaność),
łączliwość z się, przechodniość (możliwość tworzenia ... "> Dobre
Pora późna, ale łączliwość nawet zagrałoby z tym "-bility"

Długo Ty tak jeszcze będziesz przebijał przez te traktaty? A może sam tworzysz?
Selected response from:

bartek
Grading comment
Chyba tak będzie najlepiej, choć słownik wyraźnie podaje że 'łączliwość' to 'connectivity'. Ale mam nadzieję, że w dalszym tekście nie pojawi się 'connectivity' i 'connectability' obok siebie :-) A przebijać się będę jeszcze przez jakiś miesiąc, więc pewnie nie raz dam Wam okazję do zdobycia punktów. I daję słowo, że to nie żadna habilitacja - najpierw bym musiał zrobić maturę :-)
W każdym razie serdeczne dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łączliowość
bartek
3łączność
Andrzej Lejman


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łączność


Explanation:
może tak po prostu?

Leff, habilitację piszesz? ;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łączliowość


Explanation:
Istnieje takie cudo w gramatyce. Cytat: " Dla każdego z nich podano m.in.: sposób odmiany, aspekt (niedokonaność lub dokonaność),
łączliwość z się, przechodniość (możliwość tworzenia ... "> Dobre
Pora późna, ale łączliwość nawet zagrałoby z tym "-bility"

Długo Ty tak jeszcze będziesz przebijał przez te traktaty? A może sam tworzysz?


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Chyba tak będzie najlepiej, choć słownik wyraźnie podaje że 'łączliwość' to 'connectivity'. Ale mam nadzieję, że w dalszym tekście nie pojawi się 'connectivity' i 'connectability' obok siebie :-) A przebijać się będę jeszcze przez jakiś miesiąc, więc pewnie nie raz dam Wam okazję do zdobycia punktów. I daję słowo, że to nie żadna habilitacja - najpierw bym musiał zrobić maturę :-)
W każdym razie serdeczne dzięki.