KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

pytanie konkursowe 7/9

Polish translation: 7/9


23:20 Mar 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe 7/9
This political freedom must be accompanied by social change.

Pełny tekst oraz warunki konkursu na stronie:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=9459&forum_id=...

Dziś pytanie najkrótsze. Jutro - najdłuższe...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:7/9
Explanation:
Wolnosc polityczna musi isc w parze ze zmianami spolecznymi.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Nie wiem dlaczego, ale najtrudniej ocenia się pytania najkrótsze. Dobrze więc, że znalazło się kilka osób, które zechciały mnie w tym wspomóc. Jakby co, będzie na Hanię i Pawła. ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +27/9
Joanna Carroll
4 +1Tej swobodzie politycznej musi towarzyszyć przemiana społeczna.
leff
47/9
Wit
47/9
Agnieszka Socha


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tej swobodzie politycznej musi towarzyszyć przemiana społeczna.


Explanation:
Tej swobodzie politycznej musi towarzyszyć przemiana społeczna.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 23:42:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Wprost nie mogłem się doczekać tego zdania, dlatego dzisiaj jestem bezlitosny dla śpiochów. :-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Will Matter
5 mins

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
7/9


Explanation:
Wolnosc polityczna musi isc w parze ze zmianami spolecznymi.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910
Grading comment
Nie wiem dlaczego, ale najtrudniej ocenia się pytania najkrótsze. Dobrze więc, że znalazło się kilka osób, które zechciały mnie w tym wspomóc. Jakby co, będzie na Hanię i Pawła. ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
8 hrs

agree  Hanna Burdon
22 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/9


Explanation:
Jakkolwiek wolność polityczna musi iść krok w krok z przemianami społecznymi.



Agnieszka Socha
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 36

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/9


Explanation:
Takim swobodom politycznym muszą towarzyszyć przemiany społeczne.

bądź

Takie swobody polityczne są niemożliwe bez przemian społecznych.

Wit
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 512