KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

pytanie konkursowe 7/10

Polish translation: Bo jeśli nie zostaną przeprowadzone....


09:10 Mar 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe 7/10
For unless necessary social reforms, including land and tax reform, are freely made, unless we broaden the opportunity of all of our people, unless the great mass of Americans share in increasing prosperity, then our alliance, our revolution, our dream, and our freedom will fail.

Pełny tekst oraz warunki konkursu na stronie:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=9459&forum_id=...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:Bo jeśli nie zostaną przeprowadzone....
Explanation:
Bo jeśli nie zostaną przeprowadzone niezbędne, szeroko zakrojone reformy społeczne, włącznie z reformą rolną i podatkową, jeżeli nie rozszerzymy możliwości wszystkich naszych ludzi, jeśli wielkie masy Amerykanów nie wezmą udziału w rosnącym dobrobycie, to zawiedzie nasze przymierze, nasza rewolucja, nasze marzenie i nasza wolność.


No ileż można czekać, aż ktoś udzieli pierwszej odpowiedzi :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 12:53:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Na wszelki wypadek deklaruję, że powyższa odpowiedź jest najlepsza. Ty lim0nko już wiesz co to oznacza :-)
Selected response from:

leff
Grading comment
Najchętniej z obydwu odpowiedzi wzięłabym po kawałku. O wyborze wersji leffa zdecydowała jednak końcówka. Joanno, mówi się „spełznąć na niczym”.

Tja... leff mi znowu powie, że wystarczy zadeklarować, że odpowiedź jest najlepsza, i wybór będzie prosty. ;)

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
47/10
Joanna Carroll
4Bo jeśli nie zostaną przeprowadzone....
leff


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bo jeśli nie zostaną przeprowadzone....


Explanation:
Bo jeśli nie zostaną przeprowadzone niezbędne, szeroko zakrojone reformy społeczne, włącznie z reformą rolną i podatkową, jeżeli nie rozszerzymy możliwości wszystkich naszych ludzi, jeśli wielkie masy Amerykanów nie wezmą udziału w rosnącym dobrobycie, to zawiedzie nasze przymierze, nasza rewolucja, nasze marzenie i nasza wolność.


No ileż można czekać, aż ktoś udzieli pierwszej odpowiedzi :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 12:53:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Na wszelki wypadek deklaruję, że powyższa odpowiedź jest najlepsza. Ty lim0nko już wiesz co to oznacza :-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Najchętniej z obydwu odpowiedzi wzięłabym po kawałku. O wyborze wersji leffa zdecydowała jednak końcówka. Joanno, mówi się „spełznąć na niczym”.

Tja... leff mi znowu powie, że wystarczy zadeklarować, że odpowiedź jest najlepsza, i wybór będzie prosty. ;)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7/10


Explanation:
Bo jesli zaniechamy niezbednych reform spolecznych, takich jak reforma podatku i wlasnosci ziemskiej, jesli nie storzymy mozliwosci dla wszystkich ludzi, jesli rosnacy dobrobyt nie obejmie cale rzeszy Amerykanow, to nasze przymierze, nasza rewolucja, nasze marzenia i nasza wolnosc sczezna na niczym.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910