wide-fingered

Polish translation: słodka Cecylia o dłoniach pianistki

English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: wide-fingered
Sweet, wide-fingered Cecilie...

Ot, taki komplement. Same potworki mi z tego wychodzą...
Kobieta jest kucharką, jeśli to w czymś pomoże.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:słodka Cecylia o dłoniach pianistki
Explanation:
jeżeli to ma byc nadal komplement i jeżeli dobrze interpretuję wide-fingered
;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Ja jednak wolę takie komplementy. ;) Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szerokopalca
leff
4słodka Cecilie o wielkich dłoniach / łapach
bartek
3słodka Cecylia o dłoniach pianistki
Andrzej Lejman


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szerokopalca


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-06 18:43:16 (GMT)
--------------------------------------------------

tak jak \'różanopalca Eos\'. A jeśli chodzi o wartość tego komplementu, to trzeba pamiętać, że każdego rajcuje co innego - jednego kobiety chude drugiego grube, młode i stare, z dużym i małym biustem, wielkimi stopami lub małymi stópkami itp. itd.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
słodka Cecylia o dłoniach pianistki


Explanation:
jeżeli to ma byc nadal komplement i jeżeli dobrze interpretuję wide-fingered
;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Ja jednak wolę takie komplementy. ;) Dzięki.

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
słodka Cecilie o wielkich dłoniach / łapach


Explanation:
Tak, jak Ringo. Ma wielkie dłonie i jest "wide-fingered". Chyba raczej nie mówimy o szeroko rozstawionych palcach? Bo wtedy może wyjść inwalida :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743