KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

see you next Tuesday

Polish translation: Kolacja dla głupca


14:58 May 25, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: see you next Tuesday
Phrs. A veiled insult, working on the approximate creation of the acronym, CUNT. From See (C) you (U) next (N) Tuesday (T).

Przydałoby się coś równie zawoalowanego. ;)
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:Kolacja dla głupca
Explanation:
SEE YOU NEXT TUESDAY is an adaption by Ronald Harwood of the Francis Veber play Le Diner de Cons

http://www.ardalohanlon.co.uk/seeyou.htm

KOLACJA DLA GŁUPCA (LE DINER DE CONS)
Francis Veber
Współczesna komedia z żywą akcją. Opowieść o koleżeńskiej zabawnej grze, której skutki okazują się poważne. Sztuka w dowcipny sposób krytykuje współczesne międzyludzkie zachowania.

http://www.teatrateneum.art.pl/Repertuar/scenaglowna.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki. :)
Tu akurat chodziło o adaptację sztuki Vebera.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kolacja dla głupca
bartek
3 +2Cudowno Iskrząca Piękna Atrakcja....:)))
Araksia Sarkisian


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Cudowno Iskrząca Piękna Atrakcja....:)))


Explanation:
Do zobaczenia w następny wtorek, o ty Cudowno Iskrząca Piękna Atrakcjo...!

A jeżeli mówimy poważnie, to warto zobaczyć film na kanale PLANETE - wywiad z autorką ksiązki "Vagina"...:))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 18:13:04 (GMT)
--------------------------------------------------

Zdaje się, że po polsku książka brzmi: \"Monologi Vaginy\".
patrz: http://www.vaginamonologues.co.uk/ - oryginał

również:

Eve Ensler
Monologi waginy

Wydawnictwo Albatros & Wydawnictwo W.A.B.

O autorze
• Eve Ensler

Fragmenty
• Monologi waginy

Tomasz Jastrun
Bezwstydne monologi


Nie wiem czy ktoś z was słyszał o wystawianej obecnie sztuce teatralnej \"Monologi Vaginy\", jeśli nie to polecam choć troszkę dowiedzieć się czegoś o tym ciekawym przedstawieniu :)) zwłaszcza paną, bowiem może to okazać się wspaniałą skarbnica wiedzy dotyczącą kobiet i nie tylko......


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 18:14:55 (GMT)
--------------------------------------------------

to ostatnie zdanie bylo z glog-u...:)))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 21:17:12 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

UUU-psss!

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Oglądałam z zapartym tchem, czego wszystkim tez życzę (obejrzenia :-)
4 mins
  -> Dziekuję...:) zdaje sie, że się pomyliłam...:)

agree  xxxgracee
9 days
  -> Dziękuje!..:)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kolacja dla głupca


Explanation:
SEE YOU NEXT TUESDAY is an adaption by Ronald Harwood of the Francis Veber play Le Diner de Cons

http://www.ardalohanlon.co.uk/seeyou.htm

KOLACJA DLA GŁUPCA (LE DINER DE CONS)
Francis Veber
Współczesna komedia z żywą akcją. Opowieść o koleżeńskiej zabawnej grze, której skutki okazują się poważne. Sztuka w dowcipny sposób krytykuje współczesne międzyludzkie zachowania.

http://www.teatrateneum.art.pl/Repertuar/scenaglowna.htm


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzięki. :)
Tu akurat chodziło o adaptację sztuki Vebera.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
49 mins