KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Christmas Food and Toys

Polish translation: świąteczne paczki z żywnością i zabawkami


02:58 Nov 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Christmas Food and Toys
chodzi o pomoc dla potrzebujacych...
Lota
United States
Polish translation:świąteczne paczki z żywnością i zabawkami
Explanation:
trochę zmyśliłam te paczki, ale u nas taka pomoc ma formę paczek

jeśli to nie pasuje, może ŻYWNOŚĆ I ZABAWKI NA ŚWIĘTA?
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Thank you so much!
Lota
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5świąteczne paczki z żywnością i zabawkami
lim0nka
4 +1zywnosc i zabawki pod choinke / zywnosc i zabawki na wigilie / Boze NarodzenieEnsor


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
christmas food and toys
świąteczne paczki z żywnością i zabawkami


Explanation:
trochę zmyśliłam te paczki, ale u nas taka pomoc ma formę paczek

jeśli to nie pasuje, może ŻYWNOŚĆ I ZABAWKI NA ŚWIĘTA?

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Thank you so much!
Lota

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jirian
5 hrs
  -> dziękuję

agree  MonikaSojka
5 hrs
  -> dziękuję

agree  hadraadae
9 hrs
  -> dziękuję

agree  Agnieszka Hayward: lub zbiórka żywności i zabawek na prezenty świąteczne, nie znamy kontekstu, niestety
10 hrs
  -> tyż niewykluczone

agree  Janina Nowrot
1 day18 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
christmas food and toys
zywnosc i zabawki pod choinke / zywnosc i zabawki na wigilie / Boze Narodzenie


Explanation:
propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
3 hrs
  -> dzieki