KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

a report card

Polish translation: wykaz postępów w nauce


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a report card
Polish translation:wykaz postępów w nauce
Entered by: *eva*

01:14 Dec 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: a report card
w szkole podstawowej, wydawane mniej wiecej raz na semestr.
Lota
United States
wykaz postępów w nauce
Explanation:
dlatego, że niekoniecznie musi on zawierać oceny,
czasami jest to opis/raport dotyczący postępów ucznia, może też zawierać opis rozwoju sprawności fizycznej bądż rozwoju emocjonalnego dziecka oraz róznych indywidualnych zdolności

:o)
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Thank you.
Lota
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykaz postępów w nauce
*eva*
4wykaz ocenHanna Stochnialek
2raport szkolny / świadectwo szkolnemike23


Discussion entries: 1





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykaz ocen


Explanation:
u nas rodzice dostawali podczas kazdej wywiadowki

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykaz postępów w nauce


Explanation:
dlatego, że niekoniecznie musi on zawierać oceny,
czasami jest to opis/raport dotyczący postępów ucznia, może też zawierać opis rozwoju sprawności fizycznej bądż rozwoju emocjonalnego dziecka oraz róznych indywidualnych zdolności

:o)


*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113
Grading comment
Thank you.
Lota

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23: Mam dokument z kl 6 z Irlandii i tak chyba pasuje najlepiej.
4647 days

4648 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
raport szkolny / świadectwo szkolne


Explanation:
Irlandia - raport szkolny
http://www.ncca.ie/en/Publications/Other_Publications/Report...

Jeśli ma brzmieć podobnie jak w PL, to świadectwo szkolne. Najbardziej jednak podoba mi się "wykaz postępów w nauce" podany przez Evę

mike23
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 6735