KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

sturdy was the nod

Polish translation: Chmurne były czoła jej wrogów, lecz duch w niej pozostał niezłomny


17:51 Dec 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: sturdy was the nod
Feverish were the brows of her enemies, but sturdy was the nod in her heart.

Maksyma puentująca kłótnię, w której grupa ludzi atakowała jedną kobietę.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:Chmurne były czoła jej wrogów, lecz duch w niej pozostał niezłomny
Explanation:
Niech zgadne: to o Aleksandrze Jakubowskiej zeznającej przed Sejmową Komisją Śledczą? :)
Selected response from:

krzyna
Poland
Grading comment
Coś w tym stylu, ;)
Niezłomność to jest właśnie to! Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4twarde było jej serce
leff
4Chmurne były czoła jej wrogów, lecz duch w niej pozostał niezłomnykrzyna
3jej upór (zdecydowanie) był ogromny
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
twarde było jej serce


Explanation:
ot tak

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jej upór (zdecydowanie) był ogromny


Explanation:
Synonyms: sway - niezachwianie (tutaj)

See Also: communicate, drowse, gesticulate, gesture, gesture, inclination, inclining, intercommunicate, motion, motion, move, nutation
http://www.hyperdictionary.com/dictionary/nod




bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Chmurne były czoła jej wrogów, lecz duch w niej pozostał niezłomny


Explanation:
Niech zgadne: to o Aleksandrze Jakubowskiej zeznającej przed Sejmową Komisją Śledczą? :)

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251
Grading comment
Coś w tym stylu, ;)
Niezłomność to jest właśnie to! Bardzo dziękuję.