KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

building work

Polish translation: odnawial


12:59 Dec 15, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: building work
- I was going to stay at Michael Jackson's place, but it turns out he's having building work done.
- On his house?
- No, to his face.

Myślałam o rekonstrukcji, ale to raczej kojarzy się z odbudowywaniem itp. Może komuś przyjdzie do głowy lepszy pomysł...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:odnawial
Explanation:
... ale on wlasnie odnawial...
-Swoj dom?
-Nie, swoja twarz!

jeszcze jedna propozycja
Selected response from:

GingerR
Grading comment
Dzięki. Tak poszło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3remont
bartek
3 +2odnawial
GingerR
4 +1remont
Andrzej Lejman
4przeróbkajamajka
3 +1przebudowywanie
*eva*


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
remont


Explanation:
tak mi się kojarzy

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
31 mins
  -> Dzięki :-)

agree  jamajka
2 hrs

agree  krzyna: był w trakcie remontu twarzy - dobre
6 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
remont


Explanation:
...ale u niego trwa akurat remont.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
53 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przebudowywanie


Explanation:
(...) właśnie trwa u niego przebudowywanie.
-Domu?
-Nie, twarzy!
;o)

to ewentualna propozycja, bo wyraz jest trochę dłuugi :o)
remont też brzmi fajnie (remont (w) domu? - nie, (na) twarzy!)

nie mogłam milczeć, kiedy mowa o starym znajomym Michaelu, prawda? ;o)))


*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: :-))) Wołałam, gdy był młodszy. Taki parolatek pętający się na scenie między nogami rodziny był fajny. Teraz odbiło chłopu i juz :-)
13 mins
  -> to ja sie tu przyznam, że spotkałam go osobiście, i że to super miły i przeuroczy człowiek. Nowy nos też całkiem udany! ;o))

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
odnawial


Explanation:
... ale on wlasnie odnawial...
-Swoj dom?
-Nie, swoja twarz!

jeszcze jedna propozycja

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515
Grading comment
Dzięki. Tak poszło.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janina Nowrot
58 mins
  -> dzieki :-)

agree  Monika Pilecka
6 hrs
  -> thx :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przeróbka


Explanation:
:)

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106