KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

greed

Polish translation: gotowość dawania, gesty wdzęczności i grzech chciwości


10:28 Dec 20, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: greed
Ja wiem, że te słowa są banalnie proste i wiele osób spojrzało na nie z niedowierzaniem. :o)
Sęk w tym, że potrzebne mi synonimy, które będą się zaczynały na literę G,
a nic takiego nie przychodzi mi do głowy.

Give quiet gifts. Life's getting too noisy. If you have to give someone a mobile phone, switch it to the vibrate mode and focus on you G-spots. I mean, of course, my favourite G-words are: Giving, Gratitude, and well... Greed! Greed has had a bad press, I know, but it's never done me any harm.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:gotowość dawania, gesty wdzęczności i grzech chciwości
Explanation:
co ty na to?
Selected response from:

krzyna
Poland
Grading comment
Uff, zmieściło się w całości. Dzięki. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4gotowość dawania, gesty wdzęczności i grzech chciwościkrzyna
3garnięcie do / dla siebie
bartek
3głód pieniędzy
Dorota Cooper


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
głód pieniędzy


Explanation:
może tak :o)

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 49

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
garnięcie do / dla siebie


Explanation:
... Przedkładają prawdziwe dobro ogółu nad przesadne garnięcie dóbr dla siebie. ... się na tyle dobrze, na ile oni sami dążą do służenia wspólnemu ...
www.universelles-leben.org/polski/ prophetie/prophet_10pl.html


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
gotowość dawania, gesty wdzęczności i grzech chciwości


Explanation:
co ty na to?

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251
Grading comment
Uff, zmieściło się w całości. Dzięki. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: dobre!
15 mins
  -> dziękuję

agree  bartek: O! Bardzo dobre :-)
18 mins
  -> bardzo dziękuję

agree  joannap: super
3 hrs

agree  Monika Pilecka
22 hrs