KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

it would lend sorely needed

Polish translation: doda tak bardzo potrzebnej wiarygodnosci


13:53 Dec 25, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: it would lend sorely needed
Turkey would lend sorely needed credibility to the occupation.
bersiu
Poland
Polish translation:doda tak bardzo potrzebnej wiarygodnosci
Explanation:
propozycja;

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 16 mins (2003-12-26 04:10:12 GMT)
--------------------------------------------------

albo: przyda wiarygodnosci;
Selected response from:

Ensor
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5przysporzy, nada tak bardzo potrzebnej wiarygodnościxxxabargiel
5doda tak bardzo potrzebnej wiarygodnosciEnsor
3niżej
bartek


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
Turcja uwiarygodni okupację ...
Uwiarygodnienie okupacji jest bardzo potrzebne, a zapewni to Turcja
Tak potrzebne usprawiedliwienie okupacji, zostanie zapewnione przez Turcję



bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
doda tak bardzo potrzebnej wiarygodnosci


Explanation:
propozycja;

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 16 mins (2003-12-26 04:10:12 GMT)
--------------------------------------------------

albo: przyda wiarygodnosci;

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
przysporzy, nada tak bardzo potrzebnej wiarygodności


Explanation:
= Turcja potwierdzi wiarygodność, Turcja przyczyni się do tak bardzo potrzebnego "uwiarygodnienia"(ewentualnie usprawieliwienia) okupacji

xxxabargiel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 22