KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Pytanie konkursowe XVII/3

Polish translation: XVII/3


04:57 Jan 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Pytanie konkursowe XVII/3
My soul was seized by a sensation of divine iridescence, freedom and elevation, and I knew that I was in Paradise.
Katarzyna Chmiel
Poland
Polish translation:XVII/3
Explanation:
Moją duszę ogarnęło uczucie boskiego opalizowania, wolności i uniesienia. Wiedziałem już, że jestem w raju.
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Wierność pięknu tekstu źródłowego!
NowEwa i GingerR (drugi wariant) - uważam, że Wasze odpowiedzi również zasługują na wyróżnienie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Moja dusza owladnelo odczucie boskiego blasku, wolnosci i uniesienia, i zrozumialem,Hanna Stochnialek
412/3
*eva*
4XVII/3
Anna Bittner
4odpowiedź XVII/3
leff
4XVII/3
Dorota Cooper
3XVII/3
Agnieszka Hayward
3XVII/3
lim0nka
3raz kozie smierc :-)
GingerR


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
XVII/3


Explanation:
Moją duszę ogarnęło uczucie boskiego opalizowania, wolności i uniesienia. Wiedziałem już, że jestem w raju.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Wierność pięknu tekstu źródłowego!
NowEwa i GingerR (drugi wariant) - uważam, że Wasze odpowiedzi również zasługują na wyróżnienie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dorota Cooper: Long live insomnia :oP
9 mins
  -> witamy w klubie :)

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
XVII/3


Explanation:
Duszą mą owładnęło przeczucie boskiej jasności, wolności i wzniosłości, i wiedziałem, że znalazłem się w Raju.

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 49

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Moja dusza owladnelo odczucie boskiego blasku, wolnosci i uniesienia, i zrozumialem,


Explanation:
ze jestem w raju.

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
10 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odpowiedź XVII/3


Explanation:
Moją duszę opanowało poczucie boskiej opalizacji, swobody i wzniosłości. Wiedziałem że jestem w Raju.

****
A ja tam sypiam dobrze, bo ja mam czyste sumienie ;-P

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raz kozie smierc :-)


Explanation:
moje dwie propozycje:

Oddalem swa dusze w posiadanie poczucia boskiej swiatlosci, wolnosci i uniesienia. Bylem w raju.


Moja dusze porwalo uczucie boskiej swiatlosci, wolnosci i uniesienia. Wiedzialem juz, ze jestem w raju.

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: No, i tak trzymać, bo... dobrze wiesz co Cię czeka ;-P
3 mins
  -> he he he, a ja sie nie boje i znikam, do zobaczenia w srode :-)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
XVII/3


Explanation:
Moją duszę przeszyło uczucie boskiej światłości, wolności i podniosłości - wiedziałem, że oto znajduję się w Raju.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
XVII/3


Explanation:
Mą duszę porwał zew opalizujący w swej boskości, zew wolności, tak podniosły, iż wiedziałem już, że jestem w raju.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-16 20:26:18 (GMT)
--------------------------------------------------

... iż pojąłem, że...

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
12/3


Explanation:
Moją duszą zawładnęło poczucie boskiej światłości, wolności i uniesienia; zrozumiałem przeto, że znalazłem się w Raju.

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113