KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Sominex, Metamucil

Polish translation: Benadryl, Metamucil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sominex, Metamucil
Polish translation:Benadryl, Metamucil
Entered by: Jacek Krankowski

13:36 Sep 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Sominex, Metamucil
Sominex, Metamucil (types of drugs)
Ivona
United States
Benadryl, Metamucil
Explanation:
Sominex = Diphenhydramine Brand name: Benadryl (srodek przeciwhistaminowy)

Sominex - Diphenhydramine
... Allergy Relief Formula, Sleep, Sleepinal, Sominex, Twilite, Unisom Sleepgels Maximum
www.ahealthyme.com
www.ahealthyme.com/topic/topic100592023

Jeśli czynnik podaje się w domu, w takich przypadkach należy stosować środki przeciw histaminowe, np. Difenhydramina (Benadryl). ...
www.hemofilia.and.pl/ksiazka/r2.htm

środki przeciwhistaminowe, np Difenhydramina (Benadryl), wapno (calcium). ...
medporady.pl/serwis/choroby/hemofilia/leczeniedom.html

... Wypełniacze (Isogel, Metamucil). Olej rycynowy. Glikozydyantrachinonowe (Alax, Extr. Aloe sicc. Normosan. ...
free.polbox.pl/k/kmarch/zaparcia.htm

... produkowane przez firme Kellog), lub wloknika pochodzenia roslinnego (psyllium,"Metamucil"). Przyjmujac te srodki nalezy pamietac o zwiekszonym przyjmowaniu ...
www.monitorpl.com/monitor/9903/9903loje.html

.. bogatego w błonnik. Na ziarna i warzywa podawane ptakowi dobrze jest podać Metamucil , a także olej (1-2 kropli dziennie). Jeśli metal utrzymuje się w ...
www.emernet.pl/nimfy/zatrucia_metalami_ciezk.htm
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Thank you, Natalie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sominex, Metamucilponar
5Sominex, Metamucilponar
5Benadryl, Metamucil
Natalie


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Benadryl, Metamucil


Explanation:
Sominex = Diphenhydramine Brand name: Benadryl (srodek przeciwhistaminowy)

Sominex - Diphenhydramine
... Allergy Relief Formula, Sleep, Sleepinal, Sominex, Twilite, Unisom Sleepgels Maximum
www.ahealthyme.com
www.ahealthyme.com/topic/topic100592023

Jeśli czynnik podaje się w domu, w takich przypadkach należy stosować środki przeciw histaminowe, np. Difenhydramina (Benadryl). ...
www.hemofilia.and.pl/ksiazka/r2.htm

środki przeciwhistaminowe, np Difenhydramina (Benadryl), wapno (calcium). ...
medporady.pl/serwis/choroby/hemofilia/leczeniedom.html

... Wypełniacze (Isogel, Metamucil). Olej rycynowy. Glikozydyantrachinonowe (Alax, Extr. Aloe sicc. Normosan. ...
free.polbox.pl/k/kmarch/zaparcia.htm

... produkowane przez firme Kellog), lub wloknika pochodzenia roslinnego (psyllium,"Metamucil"). Przyjmujac te srodki nalezy pamietac o zwiekszonym przyjmowaniu ...
www.monitorpl.com/monitor/9903/9903loje.html

.. bogatego w błonnik. Na ziarna i warzywa podawane ptakowi dobrze jest podać Metamucil , a także olej (1-2 kropli dziennie). Jeśli metal utrzymuje się w ...
www.emernet.pl/nimfy/zatrucia_metalami_ciezk.htm


Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529
Grading comment
Thank you, Natalie

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Sominex, Metamucil


Explanation:
Sominex - antihistamine/diphenhydramine = lek przeciwhistaminowy;
Diphenhydramine - difenhydramina Metamucil - psyllium, fiber supplemement = srodek przeczyszczajcy.

"... Scandanavia IFSA and Strongman Polska announced today that the 2001 IFSA ... 5. Recently
switched from steroids to Metamucil 4. Special effects in latest movie ..."
www.bk-sportsmag.se/webblogg/2001/vecka04.htm

"Fiber (Psyllium) Helps Reduce Cholesterol Levels
... Editorial Comment: Psyllium (Metamucil) when taken regularly in reasonable amounts... "
www.heartinfo.com/psyllium1296.htm

"... Przeciwbólowe leki narkotyczne (opioidy). Leki rozkurczowe. ... p?czniej?cych ?rodków
przeczyszczaj?cych (metylocelulozy, psyllium). Powrót do strony ..."
medporady.pl/serwis/choroby/zp.html

"... . Conversely, if you take Sominex for sleep you may wake
up feeling very dehydrated from the antihistamine. ..."
www.epinions.com/well-review-730-386164C-39A46B70-prod2&quo...
"Antihistamine Drugs which block the action of histamine, thus preventing
or alleviating the major symptoms of an allergic response. ... "
www.hon.ch/Library/Theme/Allergy/Glossary/antihistamine.htm...

"... SOMINEX FORMULAS, INDICATION, ACTIVE INGREDIENTS, SIZES. Sominex Original Formula,
For occasional sleeplessness, 50 mg Diphenhyrdramine(in 2 tablet dose),"
www.sominex.com/information.html

"... rytmu serca (palpitacje). Je?li czynnik podaje si? w domu, w takich przypadkach
nale?y stosowa? ?rodki przeciw histaminowe, np. Difenhydramina (Benadryl). ... "
www.hemofilia.and.pl/ksiazka/r2.htm


ponar
PRO pts in pair: 695

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Sominex, Metamucil


Explanation:
Sominex - antihistamine/diphenhydramine = lek przeciwhistaminowy;
Diphenhydramine - difenhydramina Metamucil - psyllium, fiber supplemement = srodek przeczyszczajcy.

"... Scandanavia IFSA and Strongman Polska announced today that the 2001 IFSA ... 5. Recently
switched from steroids to Metamucil 4. Special effects in latest movie ..."
www.bk-sportsmag.se/webblogg/2001/vecka04.htm

"Fiber (Psyllium) Helps Reduce Cholesterol Levels
... Editorial Comment: Psyllium (Metamucil) when taken regularly in reasonable amounts... "
www.heartinfo.com/psyllium1296.htm

"... Przeciwbólowe leki narkotyczne (opioidy). Leki rozkurczowe. ... p?czniej?cych ?rodków
przeczyszczaj?cych (metylocelulozy, psyllium). Powrót do strony ..."
medporady.pl/serwis/choroby/zp.html

"... . Conversely, if you take Sominex for sleep you may wake
up feeling very dehydrated from the antihistamine. ..."
www.epinions.com/well-review-730-386164C-39A46B70-prod2&quo...
"Antihistamine Drugs which block the action of histamine, thus preventing
or alleviating the major symptoms of an allergic response. ... "
www.hon.ch/Library/Theme/Allergy/Glossary/antihistamine.htm...

"... SOMINEX FORMULAS, INDICATION, ACTIVE INGREDIENTS, SIZES. Sominex Original Formula,
For occasional sleeplessness, 50 mg Diphenhyrdramine(in 2 tablet dose),"
www.sominex.com/information.html

"... rytmu serca (palpitacje). Je?li czynnik podaje si? w domu, w takich przypadkach
nale?y stosowa? ?rodki przeciw histaminowe, np. Difenhydramina (Benadryl). ... "
www.hemofilia.and.pl/ksiazka/r2.htm


ponar
PRO pts in pair: 695