KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

high-tech

Polish translation: oparta na nowoczesnej technologii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high-tech
Polish translation:oparta na nowoczesnej technologii
Entered by: Jacek Krankowski

12:45 Oct 9, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: high-tech
high-tech toy
Ivona
United States
zabawka oparta na nowoczesnej technologii
Explanation:
JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks a lot.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3zabawka oparta na nowoczesnej technologiiJacek Krankowski
4zabawka elektronicznaJacek Krankowski
4OR zabawka zaawansowanej technologii ORponar


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zabawka oparta na nowoczesnej technologii


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks a lot.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota
5 mins

agree  Robert Pranagal
13 mins

agree  Alison Schwitzgebel
42 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
OR zabawka zaawansowanej technologii OR


Explanation:
high-tech = zaawansowanej technologii (wysokiej technologii); "inteligentna";
in many cases it's just left as "high-tech".

zabawka zaawansowanej technologii
OR
"iteligentna" zabawka
OR
zabawka w stylu high-tech

"... efekcie zapocz?tkowanie transferu technologii pomi?dzy o?rodkami krajowymi ... na:
- zaawansowane technologie (high-tech), - przemys?, budownictwo, - handel ... "
www.imp.pg.gda.pl/Sci-Tech-Found/Polski/Centrum.html

"Chip - Czerwiec 1998 - "Klocki my?l?ce"
... Zabawki dla amatorów i profesjonalistów. Pomys? sterowania ... ?e firma ta ze swoimi
klockami high-tech b?dzie obecna tylko w pewnym wyspecjalizowanym ... "
www.chip.pl/offline/1998-06/strona 44 - klocki - zabawki.ht...

ponar
PRO pts in pair: 695

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zabawka elektroniczna


Explanation:
tez pasuje w wielu sytuacjach

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960